۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۸:۱۷

امیر قلعه نویی:

افشای رقم قراردادها هیچ اشکالی ندارد/ بازی سختی با تراکتورسازی داریم

افشای رقم قراردادها هیچ اشکالی ندارد/ بازی سختی با تراکتورسازی داریم

سرمربی استقلال با بیان اینکه افشای قرارداد بازیکنان در رسانه‌ها هیچ ایرادی ندارد، گفت: آقای گودرزی به همراه همکارانش به دنبال پیشرفت ورزش کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار حساس و سختی را مقابل تراکتورسازی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: ما دو بازی بسیار سنگین را مقابل الجزیره امارات و فولاد خوزستان برگزار کردیم و توانستیم هر دو بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و از لحاظ شرایط روحی بسیار ایده آل هستیم. از نظر من فولاد یک بازی بسیار خوبی را برگزار کرد و حتی می توانست برنده این بازی نیز باشد.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که برای دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز محروم و مصدوم هم دارید یا خیر؟، گفت: متاسفانه آندو را به دلیل دریافت کارت قرمز در اختیار نخواهیم داشت و سیاوش اکبرپور و مهدی نظری را هم به دلیل مصدومیت به بازی نمی رسند.

وی در پاسخ به این سوال که شانس قهرمانی خود را چه مقدار می بینید، گفت: چند تیم در جدول شانس قهرمانی دارند و همه تلاش می کنند تا بتوانند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند، ما هم با توجه به انگیزه بالایی که در بین بازیکنان وجود دارد، تلاش خود را خواهیم کرد تا این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و منتظر اتفاقات چهار تیم دیگر باشیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که طی یکی دو روز گذشته رقم قرارداد بازیکنان تیم پرسپولیس رسانه ای شده است، آیا شما موافق این قضیه هستید یا خیر؟، گفت: از نظر من هیچ اشکالی ندارد و یک مساله بسیار عادی است، اما اعتقاد دارم به دوستان اجازه می دادند تا لیگ تمام می شد و بعدا این مسائل را عنوان می کردند تا این مسائل موجب حاشیه برای تیم ها نشود.

قلعه نویی تاکید کرد: ما باید ببینیم از فوتبالمان چه می خواهیم و چه سرویسی به دو تیم استقلال و پرسپولیس داده ایم، دو تیمی که حتی دارای یک زمین اختصاص نیستند، چطور می توانیم از آنها انتظار بالایی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه خروجی در فوتبال ما مشخص نیست و ما به دنبال مسائلی هستیم که به اعتقاد من خیلی بزرگ نیست. باید با یک برنامه ریزی مناسب راهکاری پیدا کنیم تا بتوانیم فوتبالمان را از بن بست نجات دهیم.

قلعه نویی تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس سرمایه های اصلی فوتبال کشور هستند و هواداران بیشماری نیز دارند و ما هنوز نتوانسته ایم در طول فصل به این تماشاگران و عاشقان فوتبال خدمت رسانی کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه در کشور ما تنها ورزشگاه آزادی است که از استاندارد مناسب برخوردار است و تا حدودی ورزشگاه غدیر اهواز، اما اگر این دو را از فوتبالمان بگیریم، راهی برای ادامه فوتبال نخواهیم داشت.

قلعه نویی در خصوص سقف قرارداد بازیکنان نیز گفت: من مخالف بزرگ این قضیه هستم و اصلا اعتقادی به این مساله ندارم. بارها عنوان کرده ام که رقم قرارداد من بالاتر از سقفی که برای مربیان در نظر گرفته شده بود، است و گفتم اگر نمی خواهید من پول را می دهم و می روم خانه نشین می شوم، اما به اعتقاد من آیا مشکل فوتبال ما تنها سقف قراردادها است؟ من امیدوار هستم که مسئولین فوتبال دیگر به دنبال اینگونه مسائل نباشند و اجازه بدهند فوتبال راه خود را طی کند.

وی خاطر نشان کرد: آیا می توان رقم قرارداد مسی را با آلوز یکی دانست؟ هر بازیکنی شرایط خودش را دارد و باید رقم قرارداد همه بازیکنان با یکدیگر متفاوت باشد.

قلعه نویی تاکید کرد: ما مسلمان هستیم و نباید دروغ بگوییم، اما متاسفانه در کشوری که همه مسلمان هستیم، خیلی ها دروغ می گویند و این برای کشور ما بسیار بد است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس و استقلال بعد از 34 سال هنوز شرایط یک باشگاه حرفه ای را ندارند و ما نباید انتظار زیادی از این دو تیم داشته باشیم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که وزیر ورزش گفته است بودجه خاصی نمی توانیم برای پرسپولیس و استقلال بگذاریم، گفت: من با وزیر ورزش در اولین روزهای حضورش جلسه بسیار خوبی داشتم و در خصوص مشکلات کلان ورزش گفتگو کردیم و با توجه به شناختی که از آقای گودرزی دارم و مشاوران بسیار عالی که در کنار او هستند، مطمئنا او و همکارانش برنامه های بسیار خوبی را خواهند داشت تا ورزش ما پیشرفت بسیار قابل ملاحظه ای داشته باشد.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران گفته همه بازیکنان باید بعد از بازی های لیگ برتر در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند، گفت: نامه آن هنوز به دست ما نرسیده و من قطعا در این خصوص با مدیرعامل باشگاه صحبت خواهم کرد، اما با توجه به شناختی که از آقای کفاشیان دارم و حدود هشت سال است که ایشان در فوتبال هستند، قطعا باید بدانند که تیم ما چهارشنبه آینده دیدار بسیار حساسی را مقابل الشباب عربستان خواهد داشت و من نیاز دارم که تمام بازیکنانم در اختیارم باشند.

کد خبر 2267719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha